نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزار حسابداری قیاس ارائه دهنده نرم افزاری های یکپارچه مالی و حسابداری

نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم افزاری حسابداری قیاس با پشتوانه دو دهه سابقه درخشان دارای یک ابزار کاملا جدید، بر پایه تکنولوژی به روز و با امنیت بالا می باشد. نرم افزار حسابداری پیشرفته قیاس هم مزیت سال های سال صیقل خوردن را به اعتبار بازتاب نظرات ده‌ها هزار کاربر را با خود داشته و هم امتیاز تجربه و تکنولوژی تیم تولید قدرتمندی که ابزار ERP تولید و در خط مقدم تکنولوژی نرم افزار کشور است را دارا می‌باشد. همچنین پس از بررسی دقیق نیازهای مشاغل مختلف محصولات خود را به نحوی تقسیم بندی نموده است که علاوه بر برآورده کردن نیاز شرکت های بازرگانی، خدماتی، تولیدی، پیمانکاری، جامع و مالی بتواند نیاز فروشگاه های کوچک و حتی خاص را در قالب اصناف گوناگون پاسخگو باشد. در ضمن شما می توانید از برنامه اندروید قیاس به عنوان برنامه حسابداری شخصی استفاد بفرمایید . در ضمن با استفاده از یک برنامه ساده صدور فاکتور اندروید، به راحتی برای مشتریان فروشگاهتون فاکتور صادر کنید و از درآمد روزانه و ماهانه و سالانه خود به راحتی گزارش بگیرید.

پیوندهای روزانه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی در دهه گذشته راه زیادی را طی کرده است. پیشرفت در تکنولوژی سخت افزاری، فن آوری ارتباطات داده، توسعه نرم افزاری، رایانش ابری و مدل کسب و کار  باعث شده که نرم افزار فروشگاهی به عنوان یک سرویس به طور گسترده پذیرفته شده است. در این عصر دیجیتال، می توانید نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی خود را سفارشی کرده و راه حلی را پیدا کنید که برای کسب و کار منحصر به فرد شما مناسب تر باشد.

  • گروه نرم افزاری قیاس
  • ۰
  • ۰

.ثبت نام 60 ثانیه

ارزش زمان برای شما همانند پول است. شما نباید هیچ گاه زمان خود را در یک فرآیند نصب و راه اندازی طولانی و گران بهاء تلف کنید. با صندوق مکانیزه فروشگاهی نقطه فروش شما را به سادگی در هر محیط فروشی یکپارچه سازی می کند. شما می توانید یک آزمایش رایگان برای نرم افزار فروشگاهی تحت وب داشته باشید و ببینید که چگونه کسب و کار شما به سرعت رشد می کند.

  • گروه نرم افزاری قیاس
  • ۰
  • ۰

حسابداری برای یک کسب و کار تولیدی با ارزیابی موجودی و هزینه کالاهای فروخته شده،ارزیابی می شود. این مفاهیم در انواع دیگر اشخاص غیر معمول هستند یا در یک سطح ساده تر اداره می شوند. مفاهیم به شرح زیر گسترش می یابد:

ارزیابی موجودی یک کسب و کار تولیدی باید از مقدار مشخصی از مواد اولیه، کار در فرآیند و کالاهای آماده به عنوان بخشی از فرآیندهای تولید استفاده کند و هر گونه تعادل پایانی باید به درستی برای شناخت در ترازنامه شرکت تعریف شود.

  • گروه نرم افزاری قیاس