6-کاهش نقاط ضعف و اختلاف نظرها
تمام کسب و کارها در نهایت بدون توجه به صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستند مجبور به فروش به سه دسته از خریداران هستند. بر اساس تحقیقی که دانشگاه مدیریت وارتون انجام داده است، تقریبا یک چهارم از این خریداران، در زمینه خرج کردن بسیار محتاط و یا خسیس خواهند بود. جرج لاونستین از دانشگاه کارنجی ملون استفاده از مجموعه ای از کلمات اطمینان بخش (برای مثال تغییر دادن عبارت “5 دلار شهریه” به عبارت ” مقدار اندک 5 دلار شهریه” ) و شکل دهی مجدد به عبارات را به عنوان راهی بهتر برای فروش به خریداران محتاط توصیه می کند.